Online ügyfélszegmentálást megvalósító CRM modul és iOs kliens fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Martinek Péter
Elektronikai Technológia Tanszék

Globális világunkban kiélezett verseny van jelen az ügyfelekért a vállalkozások között. Az győz, aki magasabb színvonalon elégíti ki ügyfelei igényeit. A vállalatok ezért szeretnének egyre több információt megtudni ügyfeleikről. Az információk tárolására megoldást nyújtanak a CRM rendszerek. A CRM rendszerekben tárolt adatok alapján az ügyfelek igényei felmérhetők, így a cégek javítani tudják a kiszolgálás minőségét. Nem minden ügyfél azonos, de elemezve az adatokat rá lehet jönni, hogy számos hasonlóság észlelhető közöttük. A vállalat számára hasznos, ha felismeri ezeket a hasonlóságokat és kihasználja a hasonlóságból eredő előnyöket. A hasonló ügyfelek csoportjainak már célzott termék ajánlatok készíthetőek. Mobil világunkban fontos még, hogy az adatok mindig és mindenhol rendelkezésre álljanak, hogy egy kereskedő vagy egy ügynök az irodán kívül is rendelkezzen azokkal az adatokkal, amikkel az értékesítési folyamat támogatható. Az ügynök számára hasznos információ lehet, ha egy új ügyfél rögzítése esetén azonnal további termék ajánlatokat kapna a rendszertől, amik az ügyfél számára relevánsak lehetnek. Az ajánlatokból vásárlások lehetnek, amik által a vállalat bevételei növekedhetnek.

Diplomamunkám ezen problémák körüljárásával és megoldásával foglalkozik, a Danubius Informatika CRM rendszerének továbbfejlesztésével és kibővítésével. A rendszer banki és biztosítói ügynökök felhasználására készült. A probléma megoldására egy ügyfélszegmentáló modul integrálását valósítom meg. A modul egy big data technológia felhasználásával garantálja, hogy az ügyféladatbázis növekedése esetén is hatékonyan működhessen. A létező rendszerhez illesztek egy teljesen új, a mai legmodernebb technológiákkal felépített iOS alkalmazást. Az alkalmazás számos funkciójával képes az értékesítési folyamat támogatására, és megoldást nyújt az új ügyfelek azonnali szegmentálására. Ennek eredményeként az ügynök új ügyfelek felvitele esetén is képes az ügyfélnek további ajánlatok tételére. Ezek az ajánlatokból értékesítésekké válhatnak.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.