Osztályozó algoritmus biofeedback keretrendszerhez

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Forstner Bertalan
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A speciális nevelési igényű (például diszlexiás, diszkalkuliás) gyermekek rosszabbul teljesítenek az iskolában, mint egészséges társaik, de gyógypedagógiai segítséggel képességeik jelentősen javulnak. A gyógypedagógusok leghatékonyabb eszközei a fejlesztés során a különböző játékos módszerek. Egyre népszerűbbek a számítógépes oktatóprogramok, amiknek jellemző hátránya, hogy visszacsatolás hiányában nem mindig tudnak flow élményt nyújtani, ugyanis nem képesek megállapítani, hogy a gyermek az egyes feladatokat, nehézségi szinteket ténylegesen mennyire érzi nehéznek.

A projekt célja olyan Androidos oktatójáték-keretrendszer fejlesztése tanulási nehézséggel küzdő gyermekek számára, ami a felhasználó fiziológiai jeleit figyelembe veszi a tanulás során. A feladatok nehézségi szintjét a visszajelzés alapján, optimálisan alakítja ki azáltal, hogy osztályozó algoritmussal meghatározza a tanuló mentális állapotát. Egy, a keretrendszerhez illesztett diszkalkuliásoknak szánt játék is készül gyógypedagógus szakemberek együttműködésével.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.