Prezentációs alkalmazás és animációs könyvtár fejlesztése cross-platform környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szűcs Gábor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

A számítógépes felületek az elmúlt közel 40 év során a kezdeti szöveg alapú, terminálos környezetből, komplex a valóságot utánzó, adott folyamatok egyszerűbb irányítását illetve az emberi kommunikációt segítő formát öltöttek. Jelen dokumentumban először a felhasználói felületek fejlődésének egy új, még gyerek-cipőben járó területét mutatom be és röviden kitérek az ehhez vezető út fontosabb állomásaira. Majd ismertetem a modern felhasználói felületek technikáinak OSX és iOS platformon való megvalósításához szükséges ismereteket, megvizsgálom a két platform hasonlóságait és különbségeit. Ezután specifikálom a diplomamunka első felét képező animációs könyvtárat és elméleti bevezetőt nyújtok a fontosabb fogalmakról, technikákról, majd bemutatom a megtervezett könyvtárat, az architektúra elemeire lebontott ismertetőkkel. A dolgozat következő részében áttérek a prezentációs alkalmazás megtervezésének részletezésére. Definiálom a várható felhasználói eseteket és felületeket, majd felsorolom a megvalósításhoz nélkülözhetetlen technológiákat és eszközöket, végül részletezem az alkalmazás komponenseit és azok kapcsolatait. Az utolsó előtti fejezet az animációs könyvtár és a prezentációs alkalmazás implementálásáról szól. A dokumentumot a feladaton túlmutató, és emiatt a tervezés és megvalósítás során kihagyott problémák, lehetőségek tárgyalásával zárom.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.