Programozós játék készítése Unity3D keretrendszerrel

OData támogatás
Konzulens:
Hideg Attila
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A célom egy élvezhető, egyedi, teljes, könnyen bővíthető és objektumorientált szemlélettel készült játék elkészítése volt. Törekedtem egy általános játék minden funkciójának megvalósítására, valamint valami ritkábban előforduló funkció megvalósítására. Általános funkció az új játék kezdésének vagy régebbi játék betöltésének lehetőségére, végső cél, amit a játékosnak el kell érnie. Ritkább, inkább a régebbi játékokra jellemző tulajdonság, a saját pálya készítésének lehetősége. A telefonok térhódítása miatt fontosnak éreztem a játék mobil platformra való elkészítését is. A játék fejlesztésekor igyekeztem minél egyszerűbb, elegánsabb, objektumorientált megoldások kidolgozására. A végső cél egy olyan játék megalkotás volt, amely rengeteg lehetőséget rejt, valamint remek szórakozásra és önfejlesztésre is.

Az elkészült játék könnyen bővíthető, színes, véleményem szerint kreatív és szórakoztató lett. A játék menükbe interaktív elemek kerültek, a játékba pedig teljes állapotteret lefedő megoldás született arra, hogy bármilyen pályaelemről bármilyen pályaelemre mehessünk a játék szabályainak megfelelően. A játék a mentést automatizálja és megteremti a korábbi játék betöltését. A játékmenet során egy konkrét célt kell elérni, viszont a kijátszás után is lehetőséget ad új élmény szerzésére a pályakészítő segítségével. A pályakészítőben egyéni ízlésünk szerint a játék szabályainak megfelelő pálya készíthető, amit hasonlóan kezel, mint a játékbeli pályákat. A pályakészítőben készült pályákat bármikor kipróbálhatjuk, tesztelhetjük vele ismerőseinket, barátainkat, rokonainkat.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.