RPG játék kliensoldali részének megvalósítása HTML5 technológiával

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Simon Balázs
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A szakdolgozat egy RPG böngészőben futtatott MMORPG játék kliens oldalának elkészítésével, illetve a készítés során felmerülő technológiai megoldásokról és azok kezeléséről, továbbá a NodeJS-ben készülő szerver oldallal való kapcsolat hatékony kezelésével és a fejlesztés minőségével foglalkozik.

A dolgozat felöleli a modern JavaScript fejlesztés legújabb technikáit, illetve a HTML5 és böngészőben HTML és JavaScript kliens oldali fejlesztés fejlesztési mintáinak felhasználhatóságát. A JavaScript, mint modern programozási nyelv, illetve mint objektumorientált nyelv, erősségeinek és gyengeségeinek vizsgálata, illetve a teljesítményorientált JavaScript kód írása. Külön szekcióban foglalkozik a teszt vezérelt alkalmazásfejlesztés hatékonyságával, illetve annak HTML környezetben való megvalósítási módjaival. Egy fejezet foglalkozik a napokban széles körben használt kliens oldali tervezési minták használatával, illetve a JavaScript böngészős egyedi környezetben azoknak megvalósításairól.

Összehasonlítja a legelfogadottabb, beépülő modulok használt fejlesztési folyamatokat és mintákat a JavaScript és HTML5 nyújtotta lehetőségekkel, annak hátrányaival és előnyeivel részletesen foglalkozva, illetve megoldást keresve a technológia hiányosságainak pótlására.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.