Retinastimuláció alacsony szintű GPU-programozással

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szécsi László
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A dolgozat célja időkritikus rendszerekben megvizsgálni az OpenGL és a Vulkan megjelenítő API-k közötti szinkronizációs megoldások közötti különbségeket. Az erre használt szoftver a Gears, ami kutatási célokból egerek retinastimulálására használható. A pontos megfigyeléshez fontos tudni, hogy a stimulációk kezdési és befejezési ideje pontosan mikor történt. Ezt a szoftver hardveresen továbbítja.

A program jelenleg OpenGL-t használ a megjelenítésre, a feladatban a fókusz tárgya főleg a vulkánon van. A két API közötti különbségek miatt a kód újra strukturálása nem lehetséges a dolgozat keretein belül, azonban az új modulok megpróbálják felhasználni az eredeti kódból amit lehet. A szoftvernek mindkét API esetén azonos kimenetet kell adnia, és kompatibilisnek kell maradnia a régi erőforrásokkal (shaderek).

A dolgozat a feladatot három részre bontja: a régi erőforrások konverziója, az elérhető funkciók portolása Vulkan nyelvre egy új megjelenítő modult segítségével és a szinkronizáció implementálása.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.