Stratégiai játék fejlesztése JAVA környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Tóth Balázs György
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

Szakdolgozatom keretében egy stratégiai játékprogram megtervezése és implementálása volt a feladatom, JAVA nyelven. A játék úgynevezett "Tower Defense" játék, melynek a lényege, hogy különböző, számítógép által irányított, ellenséges szörnyek jelennek meg a térképen, mely szörnyek elpusztítása a célja a felhasználónak. A szörnyek elpusztításához különböző tornyok állnak rendelkezésre, melyeket a szörnyek legyőzéséből szerzett pénzből épít, és fejleszt a játékos. A félév során célom volt átgondolni, és újratervezni a korábban már általam megírt, és dokumentált szoftvert. Miután ismét teljes körű ismerettel rendelkeztem az említett játékkal kapcsolatban, feladatom volt újratervezni a rendszert, hogy a specifikációnak megfelelő (és azon túlmutató) változtatásokat injektálni tudjam. A változtatásokat, illetve azon túl az egész programot általam előre definiált teszteknek vetettem alá. Miután végeztem a modell implementálásával, feladatom volt megtervezni a programhoz egy jól működő, a felhasználói élményt maximalizáló grafikus felületet. Végezetül pedig dokumentációt írtam a munkámról.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.