Stratégiai játék fejlesztése Unity platformon

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Tóth Balázs György
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

Számítógépes játékok között egyre népszerűbbé válnak a Muliplayer Online Battle Arena (MOBA) típusú játékok. A játékkategória népszerűségét mutatja, hogy már hivatalos versenyeket is indítanak a híresebb játékokból, amelyeken profi szinten képzett csapatok vesznek részt.

Egy játék tisztán manuális elkészítése rendkívül időigényes feladat. A megfelelő és optimális algoritmusok elkészítéséhez sok tapasztalatra van szükség. Szerencsére ma már sok ingyen felhasználható játékmotor áll rendelkezésünkre, melyben a modellek beimportálása, manipulálása; vagy az alapvető fizika már mind készen van egy adott szinten. Emellett sok már előre megírt osztály is rendelkezésünkre áll, amelyek felhasználásával vagy átírásával jelentősen meggyorsulhat a fejlesztés folyamata, hiszen így már csak a konkrét játék mechanizmusait kell felépítenünk ezek segítségével.

A dolgozat célja az ingyenes Unity játékmotor segítségével egy MOBA típusú játék alapvető mechanizmusainak megvalósítása a hálózati kommunikáció nélkül. A megvalósítás lényege a bővíthetőség és újrafelhasználhatóság, hogy elkészítésével megnyíljon az út egy teljes értékű játék megalkotása felé, mely megállja a helyét társai között.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.