Társasjáték esemény szervezését segítő alkalmazás

OData támogatás
Konzulens:
Szabó Gábor
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Az elmúlt évtizedekben az internet vezető szerepet tölt be az emberek mindennapi életében. Mára a kapcsolattartás és az információszerzés legfontosabb eszköze lett. Számos kedvező tulajdonsága mellett, azonban fontos megemlíteni a technológia fejlődésével járó veszélyeket. Az emberek szociális, közösségi élete az elmúlt időben háttérbe szorult.

Ez az oka annak, hogy szakdolgozatom céljának egy olyan online felület elkészítését választottam, ahol az emberek egyszerre szórakozhatnak és élhetik a szociális életüket a valóságban. Az alkalmazás kihasználja a technológia adta lehetőségeket, közelebb hozva ezzel egymáshoz a virtuális és valós világot, ezek előnyeivel anélkül, hogy ez bármennyire is rontana a társasjátékok valódi élményén és közösségteremtő szerepén.

A dolgozat elején röviden bemutatom a kiválasztott technológiákat, majd ismertetem a részletes elvárásokat az elkészült szoftverrel kapcsolatban. Ezután bemutatom a teljes tervezési folyamatot, kiemelve az alkalmazás architekturális felépítését. Ezt követően az alkalmazás fontosabb implementációs lépéseinek leírása következik, bemutatva a fejlesztés során hozott döntéseket is. Végül, de nem utolsó sorban a szakdolgozat során szerzett tapasztalatok olvashatóak.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.