Társasjáték készítése webes technológiákkal

OData támogatás
Konzulens:
Albert István
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Manapság, mikor a társasjátékozás kultúrája ismét fénykorát éli, és a folyamatosan fejlődő informatikai ág is a következő robbanása előtt áll, hiba lenne nem kihasználni ezen két terület találkozásában rejlő lehetőségeket. A társasjátékok szociális és kognitív tulajdonságait megtartva és ezeket a virtuális tér előnyeivel ötvözve egy teljesen új élményt nyújthat az így elkészült játék a felhasználó számára. Ugyanakkor az ilyesféle változtatás el is ronthatja az eredeti játék által létrehozott atmoszférát, így a legkritikusabb pontja a feladatnak, ennek a valós-virtuális átmenetnek a helyes megvalósítása.

Szakdolgozatom célja, egy olyan webes társasjáték létrehozása, ahol az emberek egyszerre szórakozhatnak és ismerhetnek meg másokat. Dolgozatomban a szükséges technológiák kiválasztása után bemutatom a teljes fejlesztési folyamatot a kezdetektől a végeredményig, válaszolva azokra a kérdésekre, hogy hogyan terveztem meg az architektúrális felépítését és a felhasználói felületét az alkalmazásnak, és hogy ezek alapján végül hogyan valósítottam meg azt.

A dolgozatom eredménye az elkészült alkalmazáson túl, az a folyamat, melynek során az újonnan megtanult dolgok nagyban hozzájárultak a meglévő technológiai tudásom bővítéséhez, és ezzel együtt fejlesztették a tervezői és fejlesztői készségeimet is.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.