Társasjátékon alapuló multiplayer stratégiai játék megvalósítása

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Ekler Péter
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Napjainkban a mobil eszközök (okostelefonok, okosórák, táblagépek) népszerűségének köszönhetően nagyban megnőtt az ezen eszközökre, platformokra készített szoftverek iránti igény. Az ilyen típusú alkalmazások között nagy számban fordulnak elő játékszoftverek, melyeket a mobil eszközök hordozhatóságának köszönhetően szinte bárhol használhatunk. A mobil és vezetéknélküli hálózatok elterjedtsége és teljesítmény növekedése által a többjátékos, úgynevezett multiplayer játékok is nagyon népszerűvé váltak. A mobil eszközökre szánt játékok fejlesztését nagyban elősegíti, hogy számtalan különböző játékmotor, illetve hálózati kommunikációt támogató könyvtár áll rendelkezésre, amelyek segítségével gyorsabban és hatékonyabban lehet ilyen típusú játékokat készíteni. A dolgozatban egy valódi társasjáték alapjaira és funkcióira épülő mobil eszközökre szánt multiplayer játékszoftver megvalósítása kerül bemutatásra. A megoldás során kifejtésre kerül a játékszoftver specifikációja, a rendelkezésre álló legnépszerűbb játékmotorok és hálózati könyvtárak, illetve a felsőszintű architekturális tervezés és részletes tervezés lépései. A megvalósítás ismertetése után végezetül az elkészült szoftver értékelése és tovább fejlesztési lehetőségei kerülnek áttekintésre.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.