Testreszabható multimédiás kvízjáték fejlesztése Unity segítségével

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Umenhoffer Tamás
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A feladat célja egy multimédiás kvízjáték fejlesztése a Unity játékmotor felhasználásával, melynek a kérdésállományát a játék bármely felhasználója bővítheti. A multimédiás tartalmak amelyeket meg szeretnénk jeleníteni a játékmenet során lehetnek képek és 3D modellek, de a hagyományos szöveg alapú játékot is támogatni szeretnénk. A feladat részét képezi az ezen követelményeknek megfelelő keretrendszer kidolgozása.

A kvízjáték kiváló szórakozást nyújthat az egész család számára, de az oktatásban is remekül felhasználható, melyet a multimédiás tartalmak tovább fokoznak a szemléletességüknek köszönhetően.

Az elkészült játékban több játékmód is található, ezáltal sokszínűbbé téve a játékmenetet:

• Szöveges játék

• Képes játék

• 3D játék

• Kevert játék melyben az előző 3 kategóriából véletlenszerűen kerülnek kisorsolásra a kérdések

• Nehézség szerinti játékmód

• Kategória szerinti játékmód

Ezen kívül a játék tartalmaz egy úgynevezett „achievement rendszert”, melyben a felhasználó által, a játék során elért eredmények találhatóak.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.