Ticketing alkalmazás készítése Tablet kioskra irodai használathoz

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Martinek Péter
Elektronikai Technológia Tanszék

A Diplomamunkám tárgya egy olyan alkalmazás, amelynek témája az integráció. Gazdaságinformatikus MSc szak, Vállalatirányítási informatika szakirányon tanulva ez igen releváns választás, mivel két rendszer összeköttetése manapság óriási előnyt jelenthet az üzleti szférában. Ez esetben a két összekötendő alkalmazás egy térkép és egy hibabejelentő rendszer.

Elsőként a technológiák ismertetése után a tervezéssel kezdem, ahol a használati esetre alapozva elkészített képernyőterveket mutatom be, amik végig modellezik a felhasználó tevékenységet. Ide tartozik a térképen lévő pontok egyikének megjelölése, valamint a felugró ablakon a hibás eszköz kiválasztása és a hibabejelentés módjának meghatározása, aminek egyik alternatívája a Skype for Business, másik pedig a ticketing adatok továbbítása email küldésével az IT Support részére. A tervezést az implementálás követi, ahol az SAP UI5-ban íródott Desktop és Tablet alkalmazás elkészült változatát szemléltetem. Végezetül az applikáció teszteseteit és az azokból vonatkoztatott összefüggéseket prezentálom.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.