Többjátékos aknakereső játék fejlesztése webes technológiákkal

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Kővári Bence András
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A szakdolgozatom témája egy alkalmazás fejlesztése. Az alkalmazás egy

többjátékos aknakereső, melyekhez webes technológiákat használtam, szerver oldalon

.Net, kliens oldalon Angular (4-es verió) keretszert használva.

Az alkalmazást a tipikus 3 rétegű alkalmazás mintájára készítettem el, az üzleti

logikai réteget elhagyva, a klienst, szervert és adatelérő réteget implementálva. Kliens

oldalon az Angular alapértelmezett struktúráját használtam, amit a saját parancssori

eszközük biztosított. Szerver oldalon az architektúra tipikus, vállalatihoz hasonló.

Az elkészült alkalmazás képes lett a funkcionális követelményeit teljesíteni. Két

véletlenszerűen egymáshoz sorsolt játékos érdemben tud játszani. A játékosok

számára a játszma végén megjelenik az eredmény. A felhasználók tudnak saját színt és

maximum nehézséget választani.

Az alkalmazás írása során megismertem az Angular keretrendszert. Ez egy

kényelmes kliens oldali keretrendsernek bizonyult, széles támogatottsággal. A .Net

keretrendszer továbbra is megfelel ilyen típusú projektek támogatására.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.