Tower Defense kliens készítése Android platformon

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Maliosz Markosz
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

A szakdolgozatom témája egy többszereplős Tower Defense játék kliensoldali alkalmazásának elkészítése Android mobil platformra.

A szakdolgozat első felében a platform technológiai sajátosságainak ismertetése szerepel: az Androidon futó virtuális gép (VM, Virtual Machine) sajátosságai és eltérései a standard (SUN) virtuális géptől; a kisteljesítményű rendszerekre történő fejlesztés sajátosságai; az online alkalmazásfejlesztés kihívásai; az Androidon elérhető grafikus rendszerek összehasonlító elemzése, a megfelelő grafikus rendszer kiválasztása mérési eredmények alapján; és a felhasználói felületek tervezésének alapelveivel.

A szakdolgozatban foglalkozom még továbbá a hatékony Java (és Android) fejlesztés alapelveivel, konkrét optimalizációs megoldásokkal, a többszálú alkalmazások leggyakoribb problémáival és a projektben felmerülő problémák megoldásaival; és az izometrikus grafikus nézet kihívásaival.

A félév során tapasztalatot szereztem többszálú, online alkalmazások fejlesztésében és a kisteljesítményű hardvereken futó alkalmazások írásában. Megterveztem és implementáltam egy összetettebb alkalmazást, amely az alkalmazott (és a szakdolgozatban ismertetett) módszereknek, technikáknak, technológiáknak köszönhetően megfelel az Android platform támasztotta követelményeknek.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.