Ügyfél-elégedettség visszajelző webalkalmazás

OData támogatás
Konzulens:
Vajk Tamás
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A RateMe egy ügyfél elégedettség-visszajelző webapp. Segítségével a felhasználók értékelhetik a kávézókban, ügyfélszolgálatokon vagy telefonvonalon keresztül őket kiszolgáló dolgozók munkáját. Emellett például ügyfélszolgálatokon maguk a dolgozók is rögzíteni tudják, hogy melyik ügyfél járt náluk. Ilyen esetekben az ügyfél e-mailt kap, aminek segítségével értékelheti a kiszolgálást. Az értékelések közvetlenül a dolgozót foglalkoztató cég menedzsmentjéhez futnak be, akik az értékeléseket illetve azok átlagát is látják dolgozónként lebontva.

A webes felületek a reszponzív design alapelvei alapján készülnek. Cél, hogy elsősorban okostelefonon (iPhone és Android készülékeken) és másodsorban asztali számítógépen is használható legyen ugyanaz a webes felület.

A backend MySQL adatbáziskezelőt és PHP alapú Symfony2 keretrendszert használ. A frontend pedig jQuery keretrendszert használ.

Az elkészült kódot teszteljük skálázhatóság szempontjából. Valamint unit és funkcionális tesztek is készülnek a kódhoz.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.