Ügyfélirányító portál fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Martinek Péter
Elektronikai Technológia Tanszék

A feladatot főleg a személyes tapasztalatomból merítve találtam ki, és fogalmaztam meg. Fő motivációm azon több órás közintézményekben töltött várakozásokra megoldást találni, melyeket akár más ügyeimet intézve, hasznosabban tölthettem volna helyszíni sorba állás helyett. Ezzel kapcsolatban merült fel ötletként, hogy egy ügyfélmenedzselő portált készítsek, mely képes az ügyfeleknek kielégítő információval szolgálni a sorba állás hosszát tekintve. Lehetővé téve, hogy a sorra kerülésükig ne legyenek az adott szolgáltató egység váróterméhez kötve, hanem szabadon dönthessenek, hogy hogyan használják fel a köztes időt. A vállalati felhasználók számára pedig megoldást nyújt a szoftver szolgáltatás típusaik rendszerezésére, a kiszolgáló asztalaik kialakítására, majd az ezeket igénybe venni kívánó ügyfelek menedzselésére, továbbá historikus adatok megtekintésére, de a legfontosabb, hogy az ügyfelek elégedettségi szintjét is képesek legyenek ezen keresztül növelni.

A megvalósítás során a JAVA nyelvben írom az adatbázist elérő és a felhasználói felületről hívható háttérrendszert. Az adatbázisom és a hozzátartozó menedzsment réteget JPA interfészt biztosító ObjectDB rendszerével valósítottam meg. A kezelői felületet pedig Hypertext Markup Language-dzsel (HTML) és a Thymeleaf dinamikus séma generáló fejlesztettem.

A szakdolgozatom során bemutatom ezen technológiákat, a hasonló piaci termékeket, a tervezés és megvalósítás lepéseit, valamint értékelem az elkészült alkalmazást.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.