Ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás fejlesztése ASP.NET és Angular platformokon

OData támogatás
Konzulens:
Tóth Tibor
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Fontos, hogy a mai világban akár az üzleti partnerekkel, akár a cégen belüli tagokkal megfelelő legyen a kommunikáció és a kapcsolattartás. Ennek érdekében a cégeknek érdemes egy erre kialakított Customer Relation Manager (CRM) környezetet biztosítani. Legyen ez akár saját fejlesztés, vagy már más által létrehozott környezet. Egy zárt alkalmazásnál - ahol fontos, hogy kizárólag azok az emberek férhessenek hozzá az adatokhoz, akiknek jogosultságuk van hozzá, - érdemes saját környezetet kialakítani. Így azt megfelelően tudják felügyelni és a titkos adatokat nagyobb biztonságban tudják tartani.

Az elkészített program egy belső CRM alkalmazás, amellyel a megrendelő cég kommunikációs csatornát hozhat létre akár a partnercégekkel, akár a saját dolgozóival, ezzel megkönnyítve az információ áramlását a felek között. Ezen az alkalmazáson keresztül a tagok eseményeket hozhatnak létre, azokra másokat meghívhatnak, és az eseményeknél megbeszélhetik az azzal kapcsolatban felmerülő témákat.

Az alkalmazás önmagában is felhasználható, de jó alapot biztosít a további fejlesztésekhez és kiegészítésekhez, amelyekkel a cég később bővítheti a felmerülő igények szerint.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.