Ügynöktámogató alkalmazás nagyvállalati környezetben

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Forstner Bertalan
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Bármennyire is elterjedtek manapság a webshopok és az online vásárlás, az üzletek jelentős hányada még mindig személyes értékesítési folyamatok útján zajlik le. Éppen ezért a nagyvállalatok ezen a területen is szeretnék kihasználni az informatika által nyújtott lehetőségeket. Egy ilyen értékesítési folyamat során az ügyfélmanagerek személyes látogatást tesznek a már meglévő vagy potenciális új ügyfeleknél, ahol bemutatják az új termékeket, részletes felvilágosítást adnak szolgáltatásaikról. Egy ilyen látogatás során remekül használható eszköz lehet egy tablet.

Az értékesítő a táblagépen egy interaktív, multimédiás katalóguson keresztül tudja bemutatni a termékeket a leendő ügyfélnek. Az ügynök az alkalmazás elhagyása nélkül képes árajánlatot vagy egyszerűbb esetekben szerződést generálni, amin az ügyféladatok automatikusan ki vannak töltve.

A táblagépen lehetőség nyílik adaptív kérdőívek megjelenítésére, ahol a megadott válaszok alapján bizonyos kérdések eltűnhetnek, vagy új kérdések jelenhetnek meg.

Feladatom egy ilyen tablet alkalmazást kiszolgáló szerver oldali alkalmazás megtervezése és implementálása volt. Az alkalmazás intuitív szerkesztőfelületet biztosít az összetett függőségeket is tartalmazható kérdőívek összeállítására, és a multimédiás termékkatalógus szerkesztésére Ezen kívül a webalkalmazás felelőssége, hogy naprakész adatokat szolgáltasson a kliensek számára.

Az elkészítendő rendszer a Magyar Telekom részére készült, így lehetőségem nyílt egy éles nagyvállalati projektben részt venni.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.