Unity alapú téri-vizuális képességfelmérő alkalmazás fejlesztése Android platformon

OData támogatás
Konzulens:
Pomázi Krisztián Dániel
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Manapság egyre fontosabbá válik a digitális világ és a digitális eszközök használata a minden napi életünk során. Folyamatosan találkozhatunk újabb technológiákkal, amelyek izgalmasabbá teszik a szórakozási élményt, vagy megkönnyítik a különböző feladatok megoldását akár munkahelyen is. A digitális világ egyik legfontosabb és legelterjedtebb része talán a számítógépes és a videójátékok tervezése, fejlesztése és implementálása.

Játékok fejlesztésére számos mód ismert. A választás azok közül attól függ, hogy az adott keretrendszer mennyire segíti a specifikációban meghatározott követelmények könnyű implementálását.

A szakdolgozatomban egy olyan játékot fejlesztek Android platformra, amelyet már korábban megvalósítottak Unity segítségével a virtuális valóság technológiára. Az én feladatom tehát az, hogy a felhasználó sima Android telefonon is ki tudja próbálni a játékot úgy, hogy a lehető legjobban hasonlítson az eredeti játékra, figyelembe véve a virtuális valóság és az Android rendszer közötti különbségeket.

Az elkészítendő játék egy háromdimenziós szobából áll, ahol a játékos a szobában lévő, valahol elhelyezett kartonlapokat átmozgatja más helyre. A játék célja felmérni a gyerekek téri-vizuális képességeit, ha telefonon próbálják ki a játékot, illetve ha virtuális valóság szemüveg használatával teszik azt.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.