Valósidejű óceán szimuláció

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Szirmay-Kalos László
Irányítástechnika és Informatika Tanszék

A dolgozat célja, hogy összefoglalja azokat a film- és játékiparban használt módszereket, melyeket óceánvizek előállítására használnak. A munka jelentős része a nyílt vízű óceánmodellekkel foglalkozik, ám a Gerstner-féle modellre építve kitér a partközeli jelenségek rövid tárgyalására is.

A hullámmozgás különböző matematikai formulái mellett megemlít olyan valós idejű képszintézises módszereket is, melyek a tényleges implementációt segítik elő a mai grafikus hardveren.

Végül néhány példaprogram keretében illusztráljuk az elhangzottakat, és egy összehasonlítást nyújtunk a számukra.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.