Vezetői döntéstámogató alkalmazás - Online marketing területen

OData támogatás
Konzulens:
Pálfy Miklós Gábor
Távközlési és Médiainformatikai Tanszék

Napjainkban a vállalatok többsége profitorientált intézményként működik. Ahhoz, hogy hatékony döntéseket tudjanak hozni, átfogó üzleti elemzéseket kell tanulmányozniuk és értelmezniük. Sokszor viszont ezek az jelentések nem állnak rendelkezésre egy közös felületen, több rendszerből kell őket összeválogatni.

Hasonlóképpen történik ez az online marketing területén is, ahol a hirdető-rendszerek a legkülönbözőbb módon tárják elénk az adatokat, viszont ezek a kimutatások a nagyrészt csak a mindennapi operatív munkához adnak segítséget. Nincs egy olyan átfogó jelentés, amit a cég vezetősége felé lehet prezentálni az online kampányok megtérülését illetően.

Jelen feladat során a feladatom egy olyan riportoló webalkalmazás az alapoktól való megtervezése és elkészítése volt, ami egyrészt a vezetőség felé nyújt visszajelzést a kampányok teljesítményéről, másrészt, a reklámozott ügyfél részére automatikusan készít havi kimutatásokat és teljesítményigazolásokat a cég arculatában tervezett designnal.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.