Virtuális Valóság Játék Fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Dr. Blázovics László
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Ebben a szakdolgozatban egy áttekintés található azokról az eszközökről, amelyek a virtuális valóság érzetét keltő játékokat teszik lehetővé számunkra, valamint egy lista azokról a játékkészítő keretrendszerekről, melyekkel egy ilyen játék elkészíthető. Majd ezekből a Unity fejlesztőprogramot kiválasztva, részletesen bemutatom, és egy példa játék elkészítésének keretén belül szemléltetem. Ezen felül ismertetem a Leap Motion alternatív irányító eszközt, amelyet a virtuális valóság játékokban való élethűbb irányítás érdekében fejlesztettek ki. Itt megjegyezném, hogy ennek a játéknak a fejlesztése öncélú, a saját érdeklődési köreim kielégítésére szolgál, nem a fogyasztók számára, általános körű használatra készült. Mindazonáltal a főbb játéktervezői folyamatok, illetve a virtuális valóságot megvalósító eszközök használata a dokumentum részét képezik.

Tekintettel arra, hogy a számítógépes technológiák folyamatosan változnak, pár specifikációt itt megemlítenék, a jövőben való visszakeresés egyszerűsítése érdekében.

Specifikációk:

Unity 5.6.1f1

Leap Motion Szoftver verzió 3.2.1+45911

LeapMotionAssets:

Core Assets 4.3.3

Interaction Engine 1.1.0

Hands Module 2.1.2

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.