Virtuális valóság játék fejlesztése

OData támogatás
Konzulens:
Hideg Attila
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Az egyik legelterjedtebb virtuális valóság (VR) játék készítésére szolgáló keretrendszer a Unity 3D. A Unity elsősorban egy játékok fejlesztését megkönnyítő eszköz. Általa néhány nehezen megvalósítható funkció alapból rendelkezésünkre áll, így ezek fejlesztésével nem kell foglalkoznunk, rögtön neki tudunk állni alkalmazásunk elkészítésének. Mindezek mellett a Unity támogatja a virtuális valóság fejlesztését is. Szabadon tudunk választani a különböző rendelkezésre álló virtuális valóság perifériák közül úgy, hogy ezekre történő fejlesztés során az alkalmazásunkat csak minimális mértékben kell módosítanunk.

Szakdolgozatom során egy űrhajós virtuális valóság játék fejlesztése mellett döntöttem, hiszen mi lehet annál nagyszerűbb, mint egy asztronauta bőrébe bújni és megtapasztalni milyenek lehetnek az izgalmas űrcsaták egy aszteroida mező közelében.

Elsődleges célom egy igazán szórakoztató játék elkészítése volt, amivel kellőképpen élvezetes ellenfelek elleni űrcsatákban lehet részünk. Ehhez a Unity keretrendszerben korábban szerzett tapasztalataimat használtam.

A végeredmény egy egészen szórakoztató virtuális valóság játék lett, tele izgalmas pillanatokkal és érdekes szimulációkkal.

Ha az olvasót is szintén hasonló mértékben érdekli ez a téma, akkor reményeim szerint ezt a dokumentumot elolvasva kedvet kap majd saját virtuális valóság játékának elkészítésére.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.