Virtuális valóság játék készítése

OData támogatás
Konzulens:
Hideg Attila
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Ennek a szakdolgozatnak a célja egy virtuális valóság játék fejlesztésének bemutatása. Kezdem a virtuális valósághoz vezető lépések ismertetések és különböző lehetséges virtuális valóság eszközeinek listázása. Utána az ilyen játék elkészítését lehetővé tevő keretrendszerek ismertetéséve, majd kiválasztok egyet az bemutatottok közül, és ennek működését bemutatom egy kooperatív virtuális valóság játék elkészítése alatt.

Ez a játék egy Carboard -dal és egy vezeték nélküli kontrollerrel használható. Maga a játék célja, hogy a játékosok kijussanak egy zárt szobákból, ami több játékos együttműködésén alapuló rejtvények megoldásával lehetséges. Az újrajátszhatóság elősegítése végett a pályák újra generálodnak minden egyes szerver indítás után.

Egy üres projektből kiindulva ismertetem a játék elkészítéséhez szükséges lépéseket. Mivel a játék hálózaton keresztül kommunikál egy szerver és több kliens alap architektúrát alkalmazva, ennek a megvalósítását is bemutatom alapszintű hálózati API -t felhasználva.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.