Virtuális világ létrehozása üldöző és menekülő ágensek számára

OData támogatás
Konzulens:
Eredics Péter
Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék

A téma egy 3D-s virtuális világ megalkotása, ahol lehetősége van a felhasználónak felprogramozni és leszimulálni ágensek viselkedését. A dolgozat ennek a világnak a megalkotásáról tervezéséről szól. A tervezési fázisban először az specifikáció alapvető kidolgozása kezdődik, ahol körvonalazódik az, hogy hogyan fog felépülni a világ valamint az ágensek ehhez a világhoz hogyan fognak viszonyulni. A technológia döntés során, a 3D-s világot kiszolgáló technológiáról és a programozási nyelvről hozok döntéseket. Az openGL fejezeteinél, először egy kis betekintést nyerhetünk az openGL világába, hogyan működik az openGL, hogyan tudunk vele dolgozni hatékonyan. Ezt követő fejezet már a konkrét térkép megvalósításáról szól, openGL segítségével. Ebben a fejezetben olvashatunk még a fények és a köd implementásáról is, valamint a grafikus felhasználói felületről. A következő fejezetben a kamera mozgásról, és fajtáiról olvashatunk és az ágensről, hogy mire képes, milyen paraméterei vannak. Ezt követi egy leírás arról, hogyan hozhatunk létre saját API-t, és hogy hogyan hoztam létre a sajátomat. Majd az én API-m használatához szükséges dolgok leírása következik, és végül pedig az API-m által szolgáltatott osztályok és függvények dokumentációja.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.