Web alapú CRM rendszer készítése

OData támogatás
Konzulens:
Albert István
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

A Customer Relationship Management (CRM) egy olyan termék, amelyet a szervezetek a munkafolyamatok kezelésére és fejlesztésére használnak. A CRM változhat az egyes üzletágak üzleti területeitől, a vállalkozás infrastruktúrájától, az alkalmazottak és az ügyfelek számától és általában a képességeiktől. Ezért ezek a termékek rugalmasak és testre szabhatók. A CRM célja, hogy meghatározza az ügyfelek igényeit, a megfelelő marketinget a megfelelő közönség számára, és növelje a jövedelmezőséget. Annak érdekében, hogy először megértsük a CRM szoftver tervezési céljait, meg kell értenünk az ügyfelek igényeit, és hosszú távú ügyfélkapcsolatot kell biztosítani. Minél többet tudunk az ügyfelekről, annál jobban tudunk pozitív tapasztalatot nyújtani számukra.

A dolgozatban a CRM az MVC webalkalmazás projektje, amely különböző modulokkal és funkciókkal rendelkezik. A CRM alkalmazás lehetővé teszi csapatunk számára, hogy közös gondolkodásmóddal dolgozzon, támogassák egymást és növeljék üzleti hatékonyságunkat. Ezzel az alkalmazással a munkáltatók könnyedén nyomon követhetik munkatársaikat és növelhetik a személyzet termelékenységét. Ennek köszönhetően növelhető az ügyfelek és a munkavállalók elégedettsége és a vállalati nyereség.

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.