Webes társasjáték fejlesztése Java platformon

OData támogatás
Konzulens:
Imre Gábor
Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék

Webes társasjáték fejlesztése Java platformon

A hallgató feladata egy társasjátékozásra alkalmas rendszer elkészítése, amely segítségével a felhasználók közösen játszhatnak bizonyos játékokat.

A webalkalmazás egy adatbázisban tárolja a felhasználókat és a szükséges adatokat. A klienst egy alkalmazás szerver szolgálja ki.

A bejelentkezett felhasználók először kiválasztják a játszani kívánt játékot, majd vagy csatlakoznak egy még el nem kezdett játékhoz, vagy újat indítanak.

A játék menete az adott társasjáték szabályainak megfelelően kerüljön végrehajtásra, hogy a felhasználók elégedetten használhassák a platformot.

A hallgató feladatának a következőkre kell kiterjednie:

- Készítsen egy társasjátékozásra alkalmas felületet, ahol a felhasználók játszhatnak egymással!

- Biztosítson kommunikációs lehetőséget a rendszer használatával a játékosok részére!

- Fejlesszen szabályosan játszható társasjátékot!

- Készítsen el egy fórumot, ahol a felhasználók üzeneteket írhatnak és olvashatnak!

- Mutassa be a fejlesztés során felhasznált eszközöket!

Letölthető fájlok

A témához tartozó fájlokat csak bejelentkezett felhasználók tölthetik le.